У період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування кредитодавець, колекторські компанії, залучені кредитодавцем на договірних засадах, до безпосередньої взаємодії із споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем, третіми особами, зобов'язані дотримуватися додаткових вимог щодо етичної поведінки стосовно захищеної категорії клієнтів.
До захищеної категорії клієнтів належать:
• військовослужбовці Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України;
• військовослужбовці, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов'язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов'язаного з проходженням військової служби;
• члени сімей військовослужбовців, які загинули, померли чи пропали безвісти;
• особи, які перебувають у полоні, особи, з якими втрачено зв'язок, особи, зниклі безвісти;
Підтвердними документами про належність споживача до захищеної категорії є:
• для військовослужбовців Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України, - підписана командиром (начальником, керівником) або особою, яка його заміщує, відповідного структурного підрозділу, в якому проходить службу такий військовослужбовець, або керівником територіального центру комплектування та соціальної підтримки, який здійснив заходи щодо призову споживача на військову службу, скріплена гербовою печаткою довідка за формою, встановленою додатком №2 до Закону України «Про споживче кредитування»;
• для військовослужбовців, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов'язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов'язаного з проходженням військової служби, - посвідчення інваліда війни;
• для членів сімей військовослужбовців, які загинули чи померли, - посвідчення члена сім'ї загиблого;
• для осіб, які перебувають у полоні, осіб, з якими втрачено зв'язок, осіб, зниклих безвісти, для членів сімей військовослужбовців, які зникли безвісти, - інформація, надана державним підприємством, яке виконує функції Національного інформаційного бюро, про те, що особа утримується в полоні або перебуває у заручниках держави-агресора, або включена до реєстру як така, з якою втрачено зв'язок, або зникла безвісти.
Втрата належності до захищеної категорії осіб
Про втрату належності до захищеної категорії осіб, клієнт повинен повідомити Банк протягом 30 календарних днів.
Щодо належності до захищеної категорії споживач може повідомити особисто, також про це можуть повідомити його близькі особи, представники, спадкоємці, поручителі або майнові поручителі за допомогою контактних даних зазначених у переліку контактних даних Банку.
Перелік контактних даних Банку
Перелік контактних даних Банку, за якими приймаються звернення споживачів фінансових послуг щодо діяльності залученої колекторської компанії (у разі залучення колекторської компанії до врегулювання Простроченої заборгованості) та надання документів щодо належності до захищеної категорії осіб:
• місцезнаходження та поштова адреса: 69006, м. Запоріжжя, пр. Металургів, буд. 30;
• ідентифікаційний код в ЄДРПОУ: 20496061;
• контактні номери:
Інформаційно-довідкова служба банку: 0-800-30-10-38 (Пн-Пт 08:15 - 17:15, перерва 13:00 - 14:00)
факс (061) 213-15-28
• ел. адреса: mbank@mbank.com.ua
• посилання на сайт: https://www.mbank.com.ua/