Довідково
До Всеукраїнської інформаційної кампанії із безпеки готівкових розрахунків "Анатомія гривні" долучилося понад 50 партнерів: Укрпошта, мережі магазинів та аптек (Novus, Фокстрот, АТБ, Епіцентр, Велмарт, Велика Кишеня, Ельдорадо, АНЦ), автозаправні станції (WOG, БРСМ-Нафта, Shell, Klo, Sоcar, OKKO) та близько 40 банків (Ощадбанк, Укрексімбанк, Райффайзен Банк, Укргазбанк, ПУМБ, Укрсиббанк, Банк Південний, Кредобанк, Сбербанк, Банк Кредит Дніпро, А - Банк, Ідея Банк, Банк Альянс, Акордбанк, Мегабанк, МТБ Банк, Правекс Банк, Комерційний Індустріальний Банк, Кристалбанк, Банк Львів, Банк Кліринговий дім, Індустріалбанк, Піреус Банк, Перший Інвестиційний Банк, Укрбудінвестбанк, Банк Грант, МетаБанк, Банк Український капітал, Агропросперіс Банк, Асвіо Банк, Мотор-Банк, Кредитвест банк, Земельний капітал, Скай Банк, Європейський промисловий банк, Оксі Банк, БТА Банк, Банк Траст-капітал, Банк Портал).