Дистанційна система обслуговування клієнтів «iTiny»
АТ "МетаБанк" впровадив новий удосконалений продукт розрахункового обслуговування клієнтів за дистанційною системою «ІTiny» . Система «iTiny» - це сучасний, багатофункціональний програмний комплекс дистанційного обслуговування клієнтів банку, який дозволяє отримати доступ до банківських послуг та скористатися ними щодня з 07:00 до 22:30 та з будь-якої точки земної кулі, де є доступ в Інтернет. Проста в управлінні, має зручний і інтуїтивно зрозумілий будь-якому користувачеві інтерфейс, забезпечує високий ступінь захисту інформації та рівень безпеки.
Можливості системи
Система надає доступ до фінансової інформації клієнта з можливістю виконання широкого спектру операцій, функцій та можливостей:
• отримувати з банку інформацію про стан своїх рахунків і здійснені операції;
• відправляти в банк різні фінансові документи з метою доручити банку виконати певні
дії відповідно до документа;
• здійснювати роботу з кредитними та депозитними договорами;
• формувати різні звіти по документам, виконаним за допомогою системи «iTiny»;
• обмінюватися інформаційними повідомленнями з банком;
• можливістю роботи в декількох компаніях, в рамках корпоративної системи, під одним обліковим записом;
• в рамках системи можуть працювати юридичні особи з довільним числом
співробітників.
Забезпечення інформаційної безпеки
В системі «iTiny» використовуються надійні системи захисту, що повністю виключають можливість несанкціонованого доступу до Ваших рахунків і перехоплення інформації припередачі її через Інтернет.
Для забезпечення інформаційної безпеки «iTiny» використовуються:
• кваліфікований електронний підпис ( КЕП*), отриманий у кваліфікованому центрі надавання електронних довірчих послуг без необхідності додаткової генерації інших ключів електронного підпису. Електронний документ підписаний КЕП, надісланий клієнтом і отриманий банком, є підставою для проведення банком фінансових операцій, і є аналогом особистого підпису.
*КЕП необхідно отримати у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, перелік яких наведено в Довірчому списку Центрального засвідчувального органа на офіційному веб-сайті .
• одноразові паролі для додаткової аутентифікації клієнта і підтвердження відправлення платежів, який надсилається на вказаний у договорі номер мобільного телефону
• розмежування прав доступу до системи на підставі видачі унікального логіна і пароля, яке передбачає:
- можливість зміни пароля;
- можливість встановити IP-адреси/регіони, з яких доступний вхід в систему;
- використання системи для розпізнавання символів (CAPTCHA);
- блокування користувача після декількох невдалих спроб входу.
• в системі «iTiny» ведеться журнал входу в систему, в якому зберігається інформація про IP-адресу і часу входу, та журнал проведених операцій і дій.
Підключення до послуги та початок роботи в Системі
1. Звернутися в Банк (обслуговуюче відділення).
2. Отримати у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, перелік яких наведено в Довірчому списку Центрального засвідчувального органа на офіційному веб-сайті.
3. Заповнити Заявку про підключення /відключення дистанційної системи/ відповідно до Типових умов до Договору РКО.
4. В найкоротший термін Банком буде опрацьовано запит та направлено унікальний Логін та пароль першого входу в Систему.
5. Авторизуватись в Системі в меню «Вхід в Систему » та здійснити дії першого входу за Інструкцією.
6. Ознайомитися з Меню та Інструкціями користувачів, які надані в розділі «Допомога».
|